Nowości, ciekawostki, nowinki techniczne, nowosci

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług? SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług? JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument? W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.


Tagi: Książka, Helion
Komentarze użytkowników:
Poleć nas znajomym!
Wstaw poniższy kod z linkiem na swoją stronę lub bloga
(po kliknięciu cała zawartość zostanie skopiowana do Twojego schowka):

Polecamy strony: